
Grāmatvedības pakalpojumi
Profesionāla, droša un pieredzē balstīta grāmatvedība jūsu uzņēmuma izaugsmei
Mūsu komanda ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi nodrošina pilna spektra grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumiem Jelgavā, Liepājā un visā Latvijā.
Mēs palīdzam uzņēmējiem kārtot ikdienas grāmatvedību, uzturēt nodokļu uzskaiti, sagatavot atskaites un pieņemt stratēģiskus finanšu lēmumus.
Freveti darbā galvenās vērtības ir precizitāte, uzticamība un atbalsts — mēs rūpējamies, lai jūsu uzņēmums strādātu droši un atbilstoši likumdošanai.
Zemāk atradīsiet pārskatu par visiem mūsu pakalpojumiem un to, kā tie var palīdzēt tieši jūsu biznesam.
Pilna grāmatvedības uzskaite
Pilna cikla grāmatvedības uzskaite nodrošina visas ar uzņēmuma finanšu uzskaiti saistītās darbības – sākot ar dokumentu apstrādi un algu aprēķinu, līdz pārskatu sagatavošanai un iesniegšanai VID. Mēs nodrošinām precīzu, savlaicīgu un normatīviem atbilstošu grāmatvedību, lai jūs varētu fokusēties uz biznesa attīstīšanu.

Saimniecisko darījumu dokumentu apkopošana un apstrāde
Grāmatvedības ierakstu veikšana un kontu uzskaite
Darba algas, nodokļu un personāla aprēķini
PVN, iedzīvotāju un uzņēmumu ienākuma nodokļu aprēķins
Finanšu pārskatu sagatavošana un iesniegšana VID sistēmās
Regulātas atskaites uzņēmuma vadībai un nodokļu konsultācijas
Nosūti ziņu mūsu grāmatvedības komandai
Nodokļu konsultācijas
Mūsu nodokļu konsultāciju pakalpojumi palīdz uzņēmējiem pieņemt finanšu lēmumus ar pārliecību. Analizējam Jūsu uzņēmuma situāciju, identificējam nodokļu riskus un sniedzam praktiskus risinājumus to optimizēšanai. Nodrošinām atbalstu gan ikdienas jautājumos, gan specifiskās situācijās, lai Jūsu uzņēmums darbotos likumīgi un efektīvi.
Kas ir nodokļu konsultācijas?
Nodokļu konsultācijas ir pakalpojums, kurā profesionāļi sniedz padziļinātu un praktisku palīdzību privātpersonām un uzņēmumiem nodokļu jautājumos – sākot no ienākuma deklarācijām līdz stratēģiskai nodokļu plānošanai. Mūsu komanda apvieno ilggadēju pieredzi ar profesionālām zināšanām, lai palīdzētu jums pieņemt gudrus finanšu lēmumus un izvairīties no liekas nodokļu slodzes.
Nodokļu konsultants vs. nodokļu deklarāciju sagatavotājs
Pirms izvēlaties speciālistu, ir svarīgi saprast, kāda palīdzība jums ir nepieciešama.
Nodokļu deklarāciju sagatavotājs galvenokārt palīdz aizpildīt deklarācijas un citus nodokļu dokumentus. Tas ir pamata pakalpojums, kas piemērots vienkāršām situācijām.
Nodokļu konsultants, savukārt, piedāvā daudz plašāku un padziļinātāku atbalstu. Viņš izprot nodokļu sistēmu kopumā, var analizēt sarežģītas situācijas, sniegt stratēģiskus risinājumus, plānot nodokļus ilgtermiņā un palīdzēt pieņemt optimālus finanšu lēmumus.
Konsultanti bieži ir sertificēti eksperti un strādā ar plašu klientu loku – no pašnodarbinātajiem līdz uzņēmumiem.
Vai jums vajadzētu nolīgt nodokļu konsultantu?
Nodokļu konsultācijas ir īpaši noderīgas, ja:
jums ir sarežģīta finanšu situācija (uzņēmējdarbība, vairāki ienākumu avoti u. c.),
ir uzkrājušies nodokļu jautājumi, kurus pašu spēkiem grūti atrisināt,
nepieciešams saprast jaunākās izmaiņas nodokļu likumos,
vēlaties izstrādāt nodokļu plānu, kas palīdz ietaupīt nākotnē.
Labs nodokļu konsultants ne tikai sagatavos jūsu dokumentus, bet arī palīdzēs izveidot stratēģiju, kas potenciāli ļauj ietaupīt tūkstošiem eiro gan šogad, gan turpmākajos gados.
Personalizēti nodokļu konsultāciju pakalpojumi
Sniedzam skaidru, uz jums un jūsu uzņēmumu orientētu konsultāciju par efektīvākajiem veidiem, kā likumīgi samazināt nodokļu saistības. Analizējam jūsu situāciju un nosakām labākos soļus nodokļu optimizācijai un finanšu sakārtošanai. Mūsu mērķis ir palīdzēt jums taupīt laiku, naudu un nervus – gan šodien, gan turpmākajos gados.
Uzņēmumu dibināšana
Freveti ir uzticams partneris uzņēmuma dibināšanā, nodrošinot profesionālu atbalstu katrā procesa solī. Mēs palīdzam klientiem izvēlēties piemērotāko uzņēmuma formu, sagatavojam visus nepieciešamos dokumentus un nodrošinām ātru reģistrācijas procesu. Ar mūsu pieredzi un zināšanām jūs varat droši sākt savu uzņēmējdarbību bez lieka stresa un sarežģījumiem.

Kā mēs varam palīdzēt uzņēmuma dibināšanā
Uzņēmuma dibināšana var šķist sarežģīta, jo tā ietver gan juridiskus, gan administratīvus soļus, kas prasa precizitāti un pareizu pieeju. Mēs palīdzam padarīt šo procesu vienkāršu un saprotamu, pārņemot rūpes par birokrātiju un nodrošinot, ka viss tiek izdarīts korekti un atbilstoši likumdošanai. Mūsu mērķis ir ļaut jums koncentrēties uz biznesa ideju, kamēr mēs parūpējamies par procedūrām — no dokumentu sagatavošanas līdz uzņēmuma reģistrēšanai. Ar mūsu atbalstu jūs varat ātri un droši uzsākt savu uzņēmējdarbību, izvairoties no biežāk pieļautajām kļūdām un nevajadzīgiem kavējumiem.
Ko mēs darām?
Mēs nodrošinām pilnu uzņēmuma dibināšanas servisu, kas ietver konsultācijas par piemērotāko uzņēmuma formu, nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un iesniegšanu, reģistrācijas procesa koordinēšanu, kā arī palīdzību ar saistītiem jautājumiem, piemēram, bankas konta atvēršanu vai grāmatvedības uzsākšanu. Sniedzam arī skaidrus skaidrojumus par nodokļu režīmiem un pienākumiem, lai jums būtu pilnīgs priekšstats par uzņēmējdarbības uzsākšanu. Mūsu speciālisti seko līdzi aktuālajām likumdošanas izmaiņām, nodrošinot, ka process notiek bez riskiem un aizķeršanās.
Kāpēc izvēlēties mūs?
Mēs apvienojam pieredzi, profesionalitāti un personīgu pieeju. Katru klientu uzklausām individuāli, lai piedāvātu risinājumus, kas atbilst viņa vajadzībām un biznesa mērķiem. Mēs strādājam ātri, precīzi un caurskatāmi, nodrošinot, ka visi procesi norit bez lieka stresa. Izvēloties mūs, jūs iegūstat partneri, kurš patiesi rūpējas par jūsu veiksmīgu startu uzņēmējdarbībā un sniedz atbalstu arī pēc uzņēmuma dibināšanas. Mēs esam šeit, lai palīdzētu jums sākt ar pārliecību.
Speriet pirmo soli savas nodokļu stratēģijas izveidē un uzņēmuma dibināšanā jau šodien
Algu aprēķini
Mēs nodrošinām precīzu un savlaicīgu algu aprēķinu, ievērojot visas aktuālās likumdošanas prasības. Mūsu komanda pārvalda nodokļu aprēķinus, darba laika uzskaiti un atskaišu sagatavošanu, lai jums nebūtu par to jāuztraucas. Ar profesionālu algu aprēķinu jūs varat būt droši par darbinieku apmierinātību un finanšu pārskatāmību uzņēmumā.
Algu aprēķinu pakalpojumi
Algu aprēķini ir viens no sarežģītākajiem un laikietilpīgākajiem uzņēmuma ikdienas procesiem, jo tie prasa augstu precizitāti un pastāvīgu sekošanu likumdošanas izmaiņām. Mūsu algu aprēķinu pakalpojumi nodrošina, ka visi maksājumi tiek aprēķināti pareizi, savlaicīgi un pilnībā atbilstoši normatīvajiem aktiem. Mēs pārņemam atbildību par darba algas, nodokļu, sociālo iemaksu un pabalstu aprēķiniem, kā arī sagatavojam un iesniedzam nepieciešamās atskaites Valsts ieņēmumu dienestam un citām institūcijām.
Mūsu speciālisti strādā ar profesionālām sistēmām, kas ļauj precīzi pārvaldīt darba laika uzskaiti, virsstundas, slimības lapas, atvaļinājumus un citus ar personālu saistītos jautājumus. Tas nodrošina ne tikai precīzus aprēķinus, bet arī pārskatāmu un sakārtotu algu dokumentāciju.
Izvēloties mūsu algu aprēķinu pakalpojumus, jūs iegūstat uzticamu partneri, kas palīdzēs samazināt administratīvo slogu un novērst kļūdas, kas var radīt finanšu riskus. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai jūsu darbinieki saņemtu algas korekti un laikā, bet jums būtu pilnīga drošība par procesā ievērotajām normām. Tas ļauj koncentrēties uz uzņēmuma attīstību, kamēr mēs rūpējamies par precīzu un profesionālu algu aprēķinu.